عضویت بیش از ۳ هزار فرهنگی در صندوق ذخیره فرهنگیان اهواز

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: بیش از ۳ هزار فرهنگی ناحیه یک اهواز عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: توسعه همسان فعالیت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان امری الزامی و ضروری است.

او بیان کرد: فعالیت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان باید به صورت همسان برای همگانی کردن و استفاده کلیه اعضا در همه شهر‌ها گسترش یابد.

نیسی گمراوی با اشاره به لزوم ارتقاء مشارکت در این صندوق اظهار داشت: جذب، نگهداشت، ارتقاء و کسب رضایت مندی در این جلسه باید مورد بررسی قرار گیرد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به لزوم تبلیغ و اطلاع رسانی بر جذب اعضا جدید جهت بهره مندی از سرمایه‌های صندوق، تصریح کرد: هرقدر بنیه مالی صندوق ذخیره فرهنگیان قوی‌تر باشد طبیعتاً قدرت فعالیت‌های اقتصادی این صندوق نیز قوی‌تر می‌شود و در نهایت این همکاران فرهنگی هستند که به عنوان سرمایه گذاران این صندوق منتفع خواهند شد.

براساس اسن گزارش، جلسه کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور سید مجید سید نور مسئول نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان استان خوزستان و سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/گ

بهره مندی فرهنگیان از تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.