بیشترین دلایل تماس با سامانه ۱۲۰ پلیس راهور در مهران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: درخواست جرثقیل به منظور جابجایی وسایل نقلیه زائران از روبروی منازل بیشترین دلایل تماس با سامانه ۱۲۰ پلیس راهور در مهران است.

بیشترین دلایل تماس با سامانه ۱۲۰ پلیس راهور در مهران

سرهنگ بوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: به منظور رفاه حال زائران و جلوگیری از مراجعات غیر ضروری به مراکز پلیس، سامانه ۱۲۰ پلیس راهور طراحی و پیش بینی شده است.

او بیان کرد:در چند روز اخیر بیشترین تماس با این سامانه در رابطه با درخواست جرثقیل به منظور جابجایی وسایل نقلیه زائران از روبروی منازل در شهرستان مهران بوده است  و مفقودیت وسیله نقلیه به دلیل جابه جایی خودرو از محل پارک قبلی از دیگر دلایل تماس با این سامانه می باشد.

کهزادی مطرح کرد: زائران می‌توانند در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات ترافیکی، وضعیت راه ها، سدمعبر و یا فقدان وسیله نقلیه درمحل، باسامانه ۱۲۰ مذکور تماس بگیرند.

او ادامه داد : خدمت به زائران اربعین حسینی از جمله مهم‌ترین فعالیت پلیس در ایام اربعین است و بدین منظور از هیچ فعالیتی کوتاهی نخواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام اظهار کرد: فعالیت‌های شبانه روزی پلیس همچنان ادامه دارد تا زائران با آرامش خاطر به سفر خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ ن

آمادگی شبانه روزی سامانه ۱۲۰ پلیس راهور به منظور ارائه خدمات ترافیکی به زائران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.