نماینده، ولی فقیه در کردستان:

اعتیاد به مواد مخدر بنیان خانواده‌ را نابود می کند

نماینده، ولی فقیه در کردستان اعتیاد را از آفات جامعه اسلامی خواند و گفت: اعتیاد به مواد مخدر می‌تواند همچون زلزله‌ای مهیب بنیان خانواده ایرانی را از بیخ و بن ویران کند.

اعتیاد به مواد مخدر بنیان خانواده‌ را نابود می کندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در دیدار با مدیرکل دفتر حقوقی ستاد مبارزه با مواد مخدر و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان، اظهار داشت: مبحث اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در جامعه به بحث بسیار مهمی تبدیل شده است و ما همیشه از اینکه آمار معتادان استان بالا برود و هر لحظه ستون‌های خانواده را به لرزه درآورد بسیار نگرانیم.

او افزود: از طرفی نیز خرسندیم که استان ما جزء استان‌های پاک کشور است و البته نباید این مسئله ما را از توجه ویژه به این امر غافل کند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه متاسفانه به علت حضور قدرت‌های فرامنطقه‌ای در کشور افغانستان، مردم این کشور به کشت هر چه بیشتر خشخاش روی آورده‌اند، ادامه داد: می‌طلبد بیش از پیش در حوزه مقابله تلاش کنیم چرا که ما در زمینه مواد مخدر شهدای بسیاری تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده‌ایم و این نشان دهنده این است که اگر ایران در این راه، مبارزه نمی‌کرد اکنون وضعیت بسیار وخیم‎تر از حال حاضر بود.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: اعتیاد به مواد مخدر از آفات جامعه اسلامی به شمار می‎رود و انتظار می‌رود ائمه جمعه و جماعات قبل از خطبه‌های نماز به سخنرانی در این زمینه جهت آگاهسازی جامعه بپردازند.

انتهای پیام/ز

اعتیاد به مواد مخدر از آفات جامعه اسلامی است

برچسب ها: مواد مخدر ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.