حمله مرگبار گاو خشمگین گاوباز را راهی بیمارستان کرد + تصاویر

یک گاوباز اسپانیایی که در تورنمنت گاوبازی این کشور دچار جراحت شدید شد پس از انتقال به ببمارستان در وضعیت بسیار وخیم بسر می‌برد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک گاوباز اسپانیایی نزدیک به خانواده سلطنتی اسپانیا پس از جراحت شدید در یک تورنمت گاوبازی در این کشور راهی بیمارستان شد. در این حادثه که در تورنمنت گرامیداشت روز هاسپانیک در منطقه لاس ونتاس شهر مادرید رخ داد " گونزالو کابالرو " از ناحیه ران و کشاله ران دچار جراحت شدید شد. گونزالو که نامزد ویکتوریا فدریکا، خواهرزاده پادشاه اسپانیا است در حال پایان نمایش خود بود، در یک حمله غافلگیرانه ناگهانی دچار جراحت شد. در لحظه وقوع حادثه ویکتوریا از جایگاه VIP نظاره‌گر این صحنه وحشتناک بود.

حمله مرگبار گاو خشمگین گاوباز راهی بیمارستان کرد + تصاویر//

بنا به گزارش رسانه‌های اسپانیا این گاو پس از یک حمله ناگهانی و فرو کردن شاخ خود در پای این گاوباز او را به هوا بلند کرد و سپس با یک حمله دیگر شاخ خود را در کشاله ران او فرو کرد. در این حادثه گونزالز دچار پارگی سیاهرگ ران شد و جراحتی ۲۵ تا ۳۰ سانتی در کشاله ران پای او ایجاد گردید. بلافاصله کارکنان تورنمنت وارد عمل شدند و گونزالو را به خارج از محوطه منتقل کردند. این گاوباز پس از یک عمل جراحی مقدماتی که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید به بیمارستان سان فرانسیسکو دِاِیسیس مادرید منتقل شد. وضعیت گونزالو بسیار وخیم گزارش شده است.  

حمله مرگبار گاو خشمگین گاوباز راهی بیمارستان کرد + تصاویر//

انتهای پیام/

حمله وحشتناک گاو خشمگین به گاوباز اسپانیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار