مرکز آموزش درجه داری ناجا در بافق افتتاح می‌شود

فرمانده انتظامی استان یزد گفت:موافقت‌های لازم برای احداث مرکز آموزش درجه داری ناجا در بافق گرفته شده است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سردار  محمد رضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد در حاشیه شورای اداری بافق از اخذ موافقت‌های لازم جهت ایجاد مرکز آموزش درجه داری ناجا در این شهرستان خبرداد و گفت: با موافقت ستاد کل نیرو‌های مسلح، جدیت معاون آموزش ناجا و درایت فرماندار برای ظرفیت سازی قابل قبول در ایجاد این مرکز موافقت آن در استان اعلام شد.

او به تاثیر مثبت احداث این مرکز در بافق اشاره کرد و افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد امنیت در شهرستان، در آمدزایی و رونق اقتصادی برای مردم بافق خواهد داشت که امیدواریم مسئولان شهرستان به این امر شتاب دهند تا شاهد افتتاح آن در سال آینده باشیم.

فرمانده انتظامی استان یزد  با بیان اینکه عملکرد شورای تامین در همه شاخصه‌های حوزه استحفاظی بافق قابل قبول است، ادامه داد: در ارتباط با حوزه ترافیکی مشکلاتی وجود دارد و شرایط و بستر خدمت برای پلیس آنچنان که لازم باشد در شهرستان محقق نشده است.

سردار میرحیدری گفت: در خصوص تجهیز محور‌ها به دوربین‌های سرعت سنج ثابت کم بود هایی در شهرستان احساس می‌شود که با توجه به محور ترانزیتی که از مسیر استان‌های همجوار در این بخش وجود دارد این موضوع را در شورای ترافیک شهرستان به جد پیگیری خواهیم کرد و از مسئولان محلی نیز خواهان تمرکز بیشتر بر این بخش هستیم.

انتهای پیام/ی

راه اندازی مرکز آموزش درجه داری ناجا در بافق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار