کسب اطلاعات یک سوء قصد از طریق چشمان شاهدین

تصاویر بازتاب شده در چشم طرفدار خواننده پاپ اطلاعاتی ارزشمند را از فردی خلاف‌کار به پلیس داد.

چشم‌ها رازهای پنهان شما را آشکار می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ماه سپتامبر مردی ژاپنی به یک خواننده پاپ حمله کرد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد. اما پس از این حادثه تلخ او توانست از آن محل بگیریزد. خواننده پاپ که به شدت مصدوم شده بود فورا به بیمارستان انتقال یافت و بعد از بهبودی نسبی از مرد حمله کننده شکایت کرد. پلیس تحقیقات زیادی را در مورد فرد ضارب آغاز کرد و سرانجام از طریق روشی غیرمعمول و عجیب خانه رو را یافته و دستگیرش کرد.


بیشتر بخوانید: حالت تاریک به گوگل مپ رسید


شاید باور کردن این موضوع سخت باشد ولی پلیس از طریق تصویر منعکس شده در چشم یکی از افراد حاضر در محل حادثه فرد ضارب را دستگیر کرد. خانمی جوان که قصد عکس گرفتن با خواننده معروف را داشت پس از ثبت چند تصویر ناگهان متوجه درگیری صورت گرفته شد و سعی کرد از آن محل دور شود. پلیس پس از شناسیایی خانه مرد ضارب و ورود به خانه او مدارک جدیدی را در مورد حادثه بدست آورد.

چشم‌ها رازهای پنهان شما را آشکار می‌کنند

فناوری GPS موجب دردسر خواننده پاپ شد

این مدارک نشان می‌داد مرد ژاپنی مدت‌ها خواننده مورد نظر خود را زیر نظر داشته و مقدار بسیار زیادی فیلم و عکس از او تهیه کرده است. فرد ضارب برای پیدا کردن محل زندگی خواننده پاپ با هک کردن حساب کاربری او در گوگل و از روی اطلاعات ثبت شده در تاریخچه موقعیت مکانی این فرد، خانه او را یافته است. 

چشم‌ها رازهای پنهان شما را آشکار می‌کنند

به نظر می‌رسد با وجود مزایای بسیاری که فناوری‌های پیشرفته مانند خدمات موقعیت‌یابی در گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های مختلف دارند ولی این فناوری‌ها می‌توانند موجب ایجاد خطر نیز گردند. کارشناسان فناوری بارها به کاربران هشدار داده‌اند در صورت عدم نیاز به روشن بودن GPS در تلفن‌های همراه آن را خاموش کنید. 

انتهای پیام/

پلیس ژاپن از روشی غیرمعمول برای یافتن فردی ضارب استفاده کرد

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار