اهدای تجهیزات دو و میدانی به استان ها و شائبه تبلیغات انتخاباتی

مجید کیهانی با وجود تمام شدن دوره ریاستش ضمن در انتظار ماندن برای معرفی سرپرست،کمک به هیئت های استانی را فراموش نکرده است.

اهدای تجهیزات دو و میدانی به استان ها و شائبه تبلیغات انتخاباتیبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که مهلت ریاست مجید کیهانی در فدراسیون دوومیدانی به پایان رسیده است، اما او همچنان در این فدراسیون مشغول به فعالیت است و وزارت ورزش و جوانان باید هر چه سریعتر سرپرست فدراسیون را برای برنامه ریزی انتخاباتی و برگزاری مجمع معرفی کند.

کیهانی در جدیدترین اقدامش به هیئت های دوومیدانی استان ها وسایل سخت افزاری از جمله دیسک، نیزه و چکش اهدا کرد .


بیشتر بخوانید: خسروی: حکم حضورم در فدراسیون دوومیدانی صادر نشده است


صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی، اهدای وسایل به رئیس هیئت های استان ها را روال عادی این فدراسیون دانست و گفت: تا زمانی که سرپرست جدید دوومیدانی انتخاب نشده است باید کارهای فدراسیون را انجام بدهیم و روسای هیئت ها خواستار دریافت وسایل دوومیدانی شده بودند که ما به آنها دادیم و مشکلی در این باره وجود ندارد.

دبیر فدراسیون دوومیدانی شائبه تبلیغات کیهانی برای انتخابات آتی را رد کرد و گفت: اهدای وسایل دوومیدانی به هیئت های استانی ارتباطی به تبلیغات انتخاباتی ندارد و اگر به روسای هیئت ها پول و کارت هدیه داده می شد در آن صورت تبلیغات برای انتخابات بود. به هر حال ما نمی توانیم کاری نکنیم تا سرپرست جدید بیاید و باید همچنان فعالیت کنیم تا در نهایت امور باشگاه را در اختیار فرد جدید قرار بدهیم.

به هر حال وزارت ورزش و جوانان قرار بود سرپرست جدید دوومیدانی را بعد از مسابقات جهانی دوومیدانی انتخاب کند اما هنوز خبری نیست و باید دید تکلیف این فدراسیون چه زمانی مشخص می شود.


بیشتر بخوانید: شمارش معکوس برای انتخاب سرپرست جدید دوومیدانی


انتهای پیام/

اقدامات کیهانی در فدراسیون دو و میدانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار