همبازی دنیرو در سریال جدید کمپانی اپل بازی می‌کند

کلایو اوون، همبازی رابرت دنیرو در فیلم سینمایی «آدمکش ویژه» در سریال جدید شرکت اپل تیوی پلاس نقش آفرینی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دِ رَپ، کلایو اوون در سریال کوتاه «داستان لیزی» محصول جدید شرکت اپل تیوی پلاس، همبازی جولیان مور خواهد بود.

این اثر بر اساس یکی از رمان‌های پرفروش استیفن کینگ در سال ۲۰۰۶ است که سریالی هشت قسمتی از آن ساخته خواهد شد و در آوریل ۲۰۲۰ (فروردین ۹۹) به نمایش در خواهد آمد.

استیفان کینگ، جولیان مور وآبرامز تهیه کنندگان اجرایی این پروژه هستند و هر هشت قسمت این سریال توسط استیفن کینگ نوشته شده است. این سریال در همکاری با کمپانی‌های بد روبوت پروداکشنز و برادران وارنر ساخته خواهد شد.

این سومین همکاری آبرامز با کمپانی اپل خواهد بود. او قبلا در فیلم سینمایی «صدای کم» با سارا بالریز و «افتخارم داشتن چنین دوستی بود» با جنیفر گارنر همبازی بوده است. این سریال همچنین سومین همکاری آبرامز با استیون کینگ نیز هست که پیش از این در سریال «۱۱.۲۲.۶۳» از شبکه هولو و «قلعه صخره ای» با هم کار کرده بودند. او همچنین در فیلم سینمایی «مرد ماه جوزا» که به تازگی به پرده سینما‌ها رسیده است هم ایفای نقش داشته است.

«داستان لیزی» یک فیلم هیجان انگیز در مورد شخصیتی به نام لیزی است که روایتگر زندگی او دو سال بعد از مرگ همسرش است. سلسله اتفاقاتی باعث می‌شود که او با واقعیت‌هایی از همسرش که آن‌ها را فراموش کرده بود، روبرو شود. اووِن قرار است نقش همسر لیزی را به نام اسکات لاندن ایفا کند.  جولین مور پیش از این در سریال «تغییر بازی» از شبکه اچ بی اّ و همچنین سریال «۳۰ راک» نقش آفرینی کرده است.

انتهای پیام/

کلایو اوون بازیگر «داستان لیزی»  شد

 

برچسب ها: سینمای جهان ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار