معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری استان سمنان خبر داد؛

اعزام اکیپ های راهداری و حمل و نقل به مرز مهران

غلامرضا طحان گفت: ۴ اکیپ از راهداری و حمل‌ونقل استان سمنان با هدف رسیدگی به شکایات احتمالی زائران به مرز مهران اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، غلامرضا طحان معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری استان سمنان ضمن بیان اینکه این اداره کل برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی آماده هرگونه همکاری با ستاد مرکزی اربعین است، گفت: به این منظور چهار اکیپ از اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان به مرز مهران و استان کرمانشاه اعزام شدند.

او ضمن بیان اینکه این چهار اکیپ اعزامی به مرز مهران متشکل از ۱۶ نفر است، افزود: این افراد هم‌زمان با ایام اوج رفت‌وآمد زائران به مردم خدمات‌رسانی خواهند کرد.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری استان سمنان بابیان اینکه این اکیپ‌ها در مرز مهران مستقر خواهند شد، ابراز داشت: وظایف این اکیپ‌ها نظارت بر ناوگان اتوبوسی، راهنمایی و رسیدگی به شکایات احتمالی زائران به مرز مهران و شهر کرمانشاه تعریف‌شده است.

طحان بابیان اینکه سه اکیپ از این افراد در مرز مهران و یک اکیپ در شهر کرمانشاه (پس‌کرانه) مستقر می‌شوند، در ادامه اضافه کرد: این اداره کل با جدیت بر فعالیت ناوگان اتوبوسی استان نظارت داشته و شکایات مردمی را در این خصوص با فوریت رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام / م

آمادگی کامل اداره کل حمل و نقل استان سمنان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

برچسب ها: اربعین ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.