برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور در مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: تعامل و هماهنگی همه دستگاه‌ها زمینه ساز برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی مازندران با بیان اینکه تعامل و هماهنگی همه دستگاه‌ها زمینه ساز برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور خواهد بود، باید از آرای مردم صیانت شود و حضور حداکثری مردم در انتخابات، تیری بر قلب دشمنان نظام خواهد بود.

او افزود: انتخابات برگ برنده جمهوری اسلامی ایران است؛ زیرا بیشترین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران و مبتنی بر اصول دینی و اسلامی برگزار می‌شودکه آن را متمایز با سایر نظام‌های دنیا ساخته است.

حجت الاسلام اکبری گفت: در انتخابات اسلامی و دینی ما، منتخبان از بین مردم معرفی می‌شوند و همین اساس در کشور ما نمایندگان منتخب توده مردم و تأمین کننده حقوق ایشان و نه قشر خاصی از جامعه هستند.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به تقدم امر پیشگیری از وقوع جرم در همه زمینه‌ها افزود: با توجه به انتخابات گذشته و بعضی از موضوعات مختلف در این خصوص، توجه به امر پیشگیری از وقوع جرائم در تمامی زمینه‌ها ضروری است و باید با حساسیت و اهمیت بیشتر باید به آن پرداخته شود، از این رو بخشنامه‌ای نیز از سوی رئیس قوه قضاییه در این خصوص صادر و این ستاد نیز به همین منظور تشکیل شده است تا اقدامات لازم برای پیشگیری از جرائم انتخاباتی صورت گیرد.

او گفت: اقدامات و تصمیمات این ستاد، تضمین کننده صحت و سلامت برگزاری انتخابات بوده و با تعامل و هماهنگی همه دستگاه‌ها زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با شکوه و پرشور و حضور حداکثری مردم فراهم خواهد شد.

حجت السلام اکبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات افزود: بر اساس فرمایشات معظم له، حق مردم حق ناس است و باید از همه آرای مردم صیانت شود.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: باید با حضور و همت همه اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی، یک انتخابات سالم، قانون مند، پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود که قطعاً این حضور، تیری بر پیکر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

حجت السلام اکبری افزود: مراحل قبل از برگزاری انتخابات باید مورد بررسی قرار گرفته و با تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در شهرستان ها، گزارش انتخابات قبل مورد بررسی قرار گیرد از بروز جرائم مشابه جلوگیری شود.

انتهای پیام/ س
 


تلاش برای برگزاری انتخاباتی قانونمند با تعامل همه دستگاه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار