محمد علی الحوثی: مردم یمن از افزایش تعداد نیرو‌های آمریکایی در خاورمیانه هراس ندارند

عضو شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد افزایش تعداد نیرو‌های آمریکایی در منطقه مردم یمن را نخواهد ترساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری یمن (سبا)، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در گفت‌وگو با این خبرگزاری تاکید کرد مردم یمن از افزایش تعداد نیرو‌های آمریکایی در خاورمیانه نگران نیستند.

او تصریح کرد به جای اعزام نیروی بیشتر به خاورمیانه برای ترامپ و دولت او بهتر خواهد بود که طرح‌های شهروندی برابر و دموکراسی ارسال کنند نه نقشه‌های جنگ و ویرانی برای متحدانشان یا ملت‌های آزاده. بهتر است برای یک بار هم که شده جهان را غافلگیر کنند و نشان دهند همچنین بخشی از انسانیت ادعایی در وجود آن‌ها هست.

او افزود: بهتر است آمریکا با تغییر سیاست‌های خصمانه خود جهان را غافلگیر کند؛ سیاست‌هایی که بدون شک جز ضرر نتیجه دیگری نخواهد داشت. بهتر است برای یک بار هم که شده سران آمریکا این احساس را به مردم کشورشان بدهند که از جنگ ویتنام، عراق و یمن درس گرفته اند. این‌ها جنگ‌هایی بیهوده است. بهتر است آن‌ها مردم آمریکا را با این واقعیت مواجه کنند که افزایش تعداد به منزله پیروزی نیست و آنچه را ۱۴ هزار نظامی محقق نکرد، نظامیان جدید نمی‌توانند محقق کنند و این واقعیتی است که همه می‌دانند.

او در پایان خطاب به رئیس جمهور و دولت آمریکا گفت: مردم یمن که نیرو‌های سابق، سلاح و فرماندهی شما آن را نترساند قطعا از افزایش تعداد نیرو‌های شما نیز نمی‌ترسد چرا که بر خدا توکل و به او اعتماد می‌کند و هر کاری انجام دهید به اذن خدا شما شکست‌خورده خواهید بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار