جانشین آماد و پشتیبانی ناجا خبر داد؛

مستقر شدن حجم وسیعی از تجهیزات و وسایل معاونت آماد و پشتیبانی ناجا در مرز‌های چهارگانه

جانشین آماد و پشتیبانی ناجا گفت: حجم وسیعی از تجهیزات و وسایل معاونت پشتیبانی ناجا در مرز‌های چهارگانه استقرار و ۳ آشپزخانه نیمه صنعتی نیز ساخته شده است.

مستقر شدن حجم وسیعی از تجهیزات و وسایل معاونت آماد و پشتیبانی ناجا در مرز‌های چهارگانهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار رضا فریبا جانشین آماد و پشتیبانی ناجا گفت: در چند سال گذشته افتخار پشتیبانی از نیرو‌های خدمتگزار پلیس در مرز مهران و سایر مرز‌ها را داشته و امسال نیز این افتخار را در جهت خدمت گذاری بیشتر به زائران را داریم.

او با بیان اینکه معاونت آماد و پشتیبانی ناجا به عنوان حامی و پشتیبانی کننده پلیس در عملیات بزرگ اربعین حسینی تلاش می‌کند، افزود: فعالیت‌های ما برای برپایی مراسم اربعین چند ماه قبل از شروع این کنگره عظیم آغاز و بعد از آن نیز ادامه دارد.

جانشین آماد و پشتیبانی ناجا ادامه داد: در بحث زیرساخت‌های پلیس در مرز‌های چهارگانه از جمله انتقال کانتینرها، خودرو‌های سنگین، انتقال نیرو‌های پلیس و ... در جهت خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) با تمام توان تلاش داشته ایم.

سردار فریبا با اشاره به ساخت ۳ آشپزخانه نیمه صنعتی در مرز‌های محل عبور زائران به عتبات عالیات اظهار کرد: حجم وسیعی از تجهیزات معاونت آماد پشتیبانی ناجا در جهت خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) از جمله تانکر‌های آبرسانی، تانکر‌های سوخت‌رسان تعمیرگاه‌های سیار و ... در مرز‌های چهارگانه مستقر شده است.

جانشین معاونت آماد پشتیبانی ناجا با بیان اینکه حجم و فشردگی مأموریت‌های پلیس در کنگره عظیم اربعین حسینی بسیار بالا است، عنوان کرد: ما در صدد هستیم با فراهم کردن کالا‌ها و وسایل مورد نیاز پلیس‌های تخصصی و همچنین تامین و تهیه تغذیه مناسب، به آمادگی پلیس در اجرای مراسم باشکوه و در شان امام شهداء لطمه‌ای وارد نشود.

انتهای پیام/ د

مستقر شدن حجم وسیعی از تجهیزات ناجا در مهران

برچسب ها: اربعین 98 ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.