ستاره‌های تیم ملی فوتبال ایران چه کسانی هستند؟

تیم ملی فوتبال امید ایران درصدد است تا با هدایت حمید استیلی به المپیک ۲۰۲۰ ژاپن برسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران درحالی باید فردا (دوشنبه) با هدایت حمید استیلی به مصاف تیم استرالیا برود که خود را آماده مسابقات نهایی مقدماتی المپیک در تایلند می‌کند.

یوز‌های جوان در آن مسابقات با تیم‌های کره جنوبی، ازبکستان و چین همگروه هستند و کار سختی برای صعود به المپیک دارند. البته این تیم ستاره‌های زیادی دارند که در لیگ برتر و فوتبال اروپا بازی می‌کنند و همین دلیل سبب شده تا فوتبالدوستان، به این تیم برای صعود به المپیک امیدوار باشند.

همچنین قرار است تیم امید در دیداری تدارکاتی، فردا (دوشنبه) به مصاف تیم استرالیا برود و به همین منظور درحال حاضر تیم امید در دوحه قطر تا با شاگردان آرنولد دیداری تدارکاتی انجام دهند.


بیشتر بخوانید: برگزاری جلسه آنالیز تیم ملی فوتبال امید


آرنولد که از سال ۲۰۱۸ به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان و امید استرالیا انتخاب شد، در سال ۱۹۹۷ هم مقابل ایران در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه دقایقی بازی کرد و اکنون امیدوار است تا مقابل تیم امید ایران بتواند به پیروزی برسد.

این تیم درحال حاضر ستاره‌های زیادی دارد که اسامی آن‌ها به شرح زیر است.

معراج اسماعیلى (ذوب آهن اصفهان)، عارف آغاسى (فولادخوزستان)، عارف غلامى (استقلال تهران)، محمد خرم الحسینى (ماشین سازی تبریز)، رضا شکارى (تراکتور)، یونس دلفى (شارلوای بلژیک)، امیر روستایى (پرسپولیس تهران)، رضا جبیره (صنعت نفت آبادان)، محمدرضا آزادى (تراکتور)، محمد آقاجانپور (شهرخودرو)، ابوالفضل رزاق پور (تراکتور)، سینا زامهران (شهر خودرو) و ... اشاره کرد.

در پایان لازم به ذکر است، تیم ملی امید فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۸:۱۵ با استرالیا دیدار می‌کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار