در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:

فناوری‌ نانو از مباحث جدی دانشگاه آزاد است

آقامیری گفت: فناوری‌های نانو جزو مباحث جدی دانشگاه آزاد است، امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نه چندان دور به عنوان یکی از مراکز آموزشی کشور نقش کلیدی در عرصه بین‌المللی ایفا کنیم.

فناوری‌های نانو جزو مباحث جدی دانشگاه آزاد استسید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بازدید از دوازدهمین نمایشگاه فناوری‌های نانو، بیان کرد: امسال دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک مرکز دانشگاهی فعال در عرصه ارتقاء علمی پرشور عمل کرده بدین صورت که نسبت به سال گذشته در زمینه تجاری‌سازی و پیشرفت فناوری‌های نوین گستردگی خوبی را ارائه نموده است.

او با اشاره به برخی محصولات نانو در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در این نمایشگاه، ادامه داد: برخی محصولات نانو فناوری غرفه دانشگاه آزاد که شامل قطعات خودروی مقاوم با پوشش نانو، پمپ سرنگی، نانو ذرات سرامیکی، محصول نساجی ضداشعه و دستگاه جوش استخری نانو سیال است با ایجاد ارتباط و هماهنگی محققان و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی و تولیدکنندگان این حوزه صورت گرفته است.

آقامیری تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی هرسال نسبت در مقایسه با سال گذشته سعی می‌کند جهت حل مسئله علمی کشور در سطح جهانی گام‌هایی موثرتر بردارد و از روند گسترش توسعه در این راستا محروم نباشد.

او گفت: نانو و فناوری‌های نانو جزو مباحث جدی دانشگاه آزاد است و امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نه چندان دور به عنوان یکی از مراکز آموزشی کشور نقش کلیدی در عرصه بین‌المللی ایفا کنیم.

انتهای پیام/

توسعه علمی در سطح جهانی از مسائل مهم کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار