با صفحه کلید‌های جدید بدون لمس صفحات نمایشگر تایپ کنید

محققان نوع جدیدی از صفحه کلیدهای پوشیدنی را ساختند که قابلیت های شگفت انگیزی دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  همه ما عادت کرده ایم که پشت یک میز بنشینیم و با صفحه کلید رایانه یا لپ تاپ کار کنیم، اما این همیشه آسانترین روش انجام این کار نیست.

اگرچه امروزه صفحه کلید‌های ارگونومیک متعددی در دسترس هستند، اما به تازگی محققان صفحه کلید پوشیدنی طراحی کردند که قدرت ارسال سریع دستورات و کنترل رسانه‌ها را از طریق حرکات دست، به کاربران می‌دهد.

وقتی دست حالت افقی دارد، این فناوری به عنوان یک صفحه کلید مجازی عمل می‌کند. تایپ کردن متن از طریق بخاطرسپردن مکان حروف صورت نمی‌گیرد، بلکه کلمات و عبارات با استفاده از ترکیب انگشتان ایجاد می‌شوند، همچنین این ابزار پوشیدنی محاسبه می‌کند که یادگیری تایپ کردن با استفاده از این فناوری چند ساعت طول می‌کشد.


بیشتر بخوانید: برترین فناوری‌های پزشکی در سال ۲۰۱۹ را بشناسید


اگر کاربر یک انگشت شست را روی سطح قرار دهد، سیستم خودکار به حالت ماوس نوری سوئیچ می‌شود و هنگامی که دست به صورت عمودی چرخانده شود، سیستم به حالت ایرموس در می‌آید که امکان کنترل تلفن‌های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ‌ها و تلویزیون‌های هوشمند را با استفاده از حرکات دستی فراهم می‌کند.

این فناوری پوشیدنی با دستگاه‌های دارای سیستم عامل‌های iOS، Android، OS X، Windows و Linux سازگار است و از طریق بلوتوث به آن‌ها متصل می‌شود. اما این نسخه برای استفاده با iPad بهینه شده است و به کاربر این امکان را می‌دهد تا بدون اینکه صفحه را لمس کند، کار با صفحه لمسی را انجام دهد.

فناوری Tap strap جدید دارای لوازم جانبی کاملی برای iPad است، بعلاوه این ابزار یک روش هوشمندانه و یکپارچه برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید iPad خود را از راه دور کنترل کنید. با هربار شارژ می‌توان ده ساعت مداوم با این صفحه کلید کار کرد.

انتهای پیام/

ساخت نسل جدید صفحه کلیدهای پوشیدنی با قابلیت های پیشرفته 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار