مسئول موکب آستان قدرس رضوی در مرز شلمچه:

۱۵۰ هزار پرس غذا طی ده روز توزیع می‌شود

مسئول موکب آستان قدس رضوی از توزیع ۱۵۰هزار پرس غذا در ۱۰ روز توسط آستان قدس رضوی در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ناصر سلطانی مسئول موکب آستان قدس رضوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موکب آستان قدس رضوی برای سومین سال است که افتخار خدمات رسانی به زائران امام حسین را دارد، گفت: با توجه به یکسری مشکلاتی که داشتیم کار خدمات دهی مان امسال دیرتر آغاز شد به همین سبب تصمیم داریم تا در زمان بازگشت زائران نیز کار خدمات رسانی به آن‌ها را انجام دهیم.

وی افزود: برنامه ما آن است که ۱۵۰ هزار پرس غذا را در مدت ۱۰ روز (یعنی ۱۵ هزار پرس غذا در روز) را توزیع کنیم.

وی اظهار کرد: تا سی ام مهر ماه جاری حدود ۸۰ هزار انواع شربت، چای، کیک، آب معدنی و بسته‌های متبرک نبات و نمک امام رضا (ع) را در میان زائران توزیع می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز در این مرز کار خدمات رسانی به زائران را نیز به انجام رسانده است، تصریح کرد: جمعیتی موجود در شلمچه به هیچ وجه قابل قیاس با جمعیت سال گذشته نیست.

مسئول موکب آستان قدس رضوی یادآور شد: خدماتی که در شلمچه در قالب مواکب مختلف به زائران ارائه می‌شود بسیار خوب است ضمن اینکه زائران به راحتی و در نهایت امنیت از مرز عبور می‌کنند.

سلطانی با بیان اینکه آستان قدس رضوی در نجف، کربلا، سامرا و کاظین چهار ایستگاه مجهز و خوب را برای پذیرایی از زائران برپا کرده و خدمات بسیار خوبی را به آنان ارائه می‌کند، گفت: آستان قدس رضوی در مهران و شلمچه نیز موکب برپا کرده است.

انتهای پیام/ف

توزیع ۱۵۰ هزار پرس غذا در ۱۰ روز

برچسب ها: اربعین ، آستان قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.