فراهم شدن تمهیدات لازم برای موج بازگشت زائران اربعین از مرز خسروی

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : تمهیدات لازم برای موج بازگشت زائران اربعین از مرز خسروی فراهم شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : اصل تردد زائران طی ایام اربعین از این مرز شروع شد اما این مرز یک سری محدودیت هایی دارد و تردد از آن تنها از ۷ صبح تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه امکانپذیر است و خروج زوار طی این ساعت ها صورت می گیرد.

او گفت : طی روزهای گذشته حجم زیادی از زوار به این مرز مراجعه کرده بودند که با توجه به اینکه در آن سوی مرز محدودیت هایی وجود دارد، طی ۲ روز گذشته یک سری محدودیت ها اجرا شد اما هم اکنون و از صبح امروز تردد به صورت کاملا روان است.

معاون اجتماعی ناجا استان کرمانشاه گفت: تمام تمهیدات نیز برای زائران در نظر گرفته شده و با کمترین زمان پشت گیت های انتظامی و مرزبانی از مرز خارج می شوند.

این مسئول گفت: محدودیت ها تنها در دو روز گذشته اعمال شد و امروز ترددها به صورت روان در حال انجام است.

او در خصوص برنامه های ناجا برای موج بازگشت زائران گفت: موج بازگشت زائران از دو روز گذشته آغاز شده است و توصیه می شود در این زمان زائرانی که با وسایل شخصی قصد بازگشت دارند، علاوه بر همکاری با عوامل انتظامی نسبت به استراحت قبل از ادامه مسیر در این سوی مرز اقدام کنند، همچنین سرعت مطمئنه را نیز رعایت کنند تا با سلامت کامل به آغوش خانواده هایشان بازگردند .

 

 

انتهای پیام/د

تردد زائران طی ایام اربعین از مرز شروع شد

 

برچسب ها: گمرک ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.