جابه جایی بیش از ۲۴هزار زائر با ناوگان مسافری آذربایجان شرقی

ناوگان حمل و نقل مسافری آذربایجان شرقی حدود ۲۴ هزار و ۸۰۰ زائر را از آغاز اجرای طرح تردد زائران اربعین جا به جا کرده است.

جابه جایی بیش از ۲۴هزار زائر با ناوگان مسافری آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اروجعلی علیزاده مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: برای اجرای این طرح از ۱۰ تا ۲۰ مهرماه، ۷۴۵ دستگاه اتوبوس به کرمانشاه و مرز‌های مهران و خسروی اعزام شده‌اند.

او افزود: حدود ۷۰ درصد از ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافری استان در خدمت زائران اربعین حسینی است.

اوخاطرنشان کرد: ۲۶۵ زائر اربعین حسینی از اتباع جمهوری خودمختار نخجوان نیز تاکنون از پایانه مرزی جلفا برای شرکت در راهپیمایی اربعین وارد کشور شده‌اند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقیادامه داد: با توجه به این‌که روز‌های ۲۴ تا ۲۹ مهر ایام پیک بازگشت زائران به کشور است، از زائران می‌خواهیم در این ایام مدیریت و برنامه‌ریزی لازم برای سفر‌های خود را انجام دهند.

با نزدیک شدن به اربعین سید و سالار شهیدان، روز به روز بر خیل مشتاقان مراسم جهانی پیاده روی اربعین افزوده و تردد در مبادی مرز‌های کشورمان با عراق پرحجم گزارش می‌شود.

برای رفت و آمد زائران اربعین آذربایجان شرقی مرز مهران در نظر گرفته است و هم استانی‌های عزیزمان از این مرز خود را به دریای خروشان زائران اباعبدلله می‌رسانند.

انتهای پیام/

در مسیر اربعین، جابه جایی بیش از ۲۴هزار زائر با ناوگان مسافری آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار