جانشین پلیس آگاهی ناجا:

زائران بدون شناخت کافی، اعتماد نکنند

سردار منفرد گفت: زائران عزیز باید مراقب باشند و به افرادی که در کنار آن‌ها هستند بدون اینکه شناخت کافی داشته باشند، اعتماد نکنند.

زائران بدون شناخت کافی، اعتماد نکنندبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار  مسعود منفرد، جانشین پلیس آگاهی ناجا، گفت: زائران عزیز باید مراقب باشند و به افرادی که در کنار آن‌ها هستند بدون اینکه شناخت کافی داشته باشند، اعتماد نکنند.

او ادامه داد: زائران مراقب وسایل شان باشند، در هنگام خروج از کشور کاملا با حوصله باشند، عجله نکنند تا وسایل و مدارک هویتی شان را جا بگذارند و یا اینکه مدارک هویتی شان را در اختیار دیگران قرار ندهند.

جانشین پلیس آگاهی ناجا بیان کرد: زمانی که زائران از این سفر معنوی بر می‌گردند خستگی راه، طولانی بودن مسیر و گرمای زیاد باعث خستگی همه زائران می‌شود و این سبب می‌شود تا توجهی به وسایل و اموالشان نداشته باشند.


بیشتر بخوانید: امکان یکطرفه شدن راه‌ها وجود ندارد


او یادآور شد: زائران لازم است که دقت لازم را داشته باشند که اگر به جایی می‌روند و یا اموالشان را می‌خواهند به کسی بسپارند حتما قبل از آن شناخت کافی داشته باشند و یا از دوستان خود بخواهند تا مراقب همدیگر باشند تا آسیبی نبینند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار