سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

صدور ۱۰۰ مجوز جدید برای پرواز‌های اربعین

جعفرزاده از صدور حدود ۱۰۰ مجوز جدید برای پرواز‌های فوق العاده اربعین خبر داد و گفت: تعداد مجوز‌های صادر شده برای اربعین به هزار و ۴۸۳ رسیده است.

صدور ۱۰۰ مجوز جدید برای پرواز‌های اربعینبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت راه و شهرسازی رضا جعفرزاده، سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور حدود ۱۰۰ مجوز جدید پرواز فوق العاده اربعین خبر داد و گفت: با این حساب تعداد مجوز‌های صادر شده برای اربعین از هزار و ۳۸۵ مجوز به هزار و ۴۸۳ مجوز پرواز رسیده است.

وی ادامه داد: این مجوز‌ها برای ۱۱ شرکت داخلی و هواپیمایی العراقیه عراق صادر شده است.

جعفرزاده با اشاره به توافق ایرلاین‌ها برای ثابت نگه داشتن قیمت پرواز اربعین نسبت به سال گذشته گفت: طبق توافق شرکت‌های هواپیمایی، بلیط پرواز دو طرفه تهران-نجف-تهران و تهران-بغداد-تهران دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پرواز مشهد-نجف-مشهد و مشهد-بغداد-مشهد دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.


بیشتر بخوانید: صدور مجوز هزار و ۳۸۵ پرواز اربعین / مسافران به بهانه ارزان‌فروشی از سایت‌های غیر مجاز خریداری نکنند


وی افزود: همچنین قیمت بلیط یکطرفه میان تهران، نجف و بغداد یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و میان مشهد، نجف و بغداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. قیمت بلیط سایر شهرستان‌ها نیز مانند بلیط از مبدا تهران است، اما بلیط دو طرفه در مسیر کرمانشاه-نجف-کرمانشاه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در انتها با اشاره به نظارت این سازمان بر بازار بلیط پرواز‌های اربعین و برخورد با تخلف‌های احتمالی گفت: امکان اصالت سنجی این بلیط‌ها بر روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری و سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی وجود دارد. همچنین زائران در صورت مشاهده تخلف می‌توانند این مساله را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir پیگیری کنند.

انتهای پیام/

صدور هزار و ۴۸۳ مجوز پرواز اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار