فرمانده انتظامی شهرستان ایوان خبر داد;

فعالیت ۱۲ گشت انتظامی به منظور تامین امنیت زائران

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از فعالیت شبانه روزی ۱۲ واحد گشت انتظامی در محور‌های مواصلاتی شهرستان ایوان به منظور تامین امنیت زائران اربعین حسینی خبر داد.

فعالیت ۱۲ گشت انتظامی به منظور تامین امنیت زائران

سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: تعداد ۱۲ واحد گشت انتظامی در محور‌های مواصلاتی شهرستان ایوان به صورت شبانه روزی امنیت زائران را تأمین می‌کنند.

او ادامه داد: علاوه بر گشت‌های سیار، ۲ ایستگاه ثابت پلیس نیز در مسیر تردد زائران جهت پیشگیری از وقوع جرائم و رسیدگی فوری در صورت بروز هرگونه مشکل برای زائرانی که نیاز به خدمات قضائی و پلیسی داشته باشند، مستقر شده است.

عالی پورمطرح کرد: با تلاش خستگی ناپذیر و بی وقفه کارکنان انتظامی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی به زائران ابا عبدالله (ع) خدمات رسانی که به بهترین شکل ممکن و با مشارکت مردم و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوط تحقق یافته است.

او بیان کرد: ۴ به منظور ارائه خدمات ویژه به زائران اربعین حسینی، ۴ موکب نیز در مسیر زائران توسط مردم و خیرین و پایگاه‌های بسیج برپا شده و به زائران در طول شبانه روز خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ ن

فعالیت شبانه روزی ۱۲ گشت انتظامی در مسیر تردد زائران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.