معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد;

توزیع بروشور‌های بهداشتی در بین زائران اربعین در مرز مهران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از توزیع بروشور‌هایی حاوی توصیه‌های بهداشتی در بین زائران اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد.

توزیع بروشور‌های بهداشتی در بین زائران اربعین در مرز مهران

ناصری فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بخش بهداشت و درمان استان ایلام تامین سلامت زائران اربعین حسینی می‌باشد که اطلاع رسانی بهداشتی به زائران از جمله مهمترین فعالیت‌ها در این مسیر است.

او ادامه داد: بدین منظور از امروز تعداد زیادی بروشور حاوی مطالب آموزش موارد بهداشتی در اختیار زائران اربعین حسینی قرار گرفته است.

ناصری فر مطرح کرد: با استفاده از این بروشور‌ها زائران اطلاع پیدا می‌کنند که در طول مسیر چگونه از خود مراقبت کنند تا دچار بیماری‌های مختلف به ویژه بیماری‌های ویروسی و عفونی نگردند و همچنین اینکه از چه نوع مواد غذایی استفاده کنند تا دچار مسمومیت غذایی نشوند.

او بیان کرد: همچنین در این بروشور‌ها توصیه‌های بهداشتی و نکاتی که زائران باید به آن توجه داشته باشند در دسترس آنان قرار می‌گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اظهار کرد: در طول مسیر تردد زائران اربعین حسینی در مرز مهران، اطلاع رسانی‌های بهداشتی از طریق پیامک‌هایی به صورت وای فای نیز در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ن

آغاز توزیع بروشور‌های بهداشتی در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.