اعزام ۲۷۰۰ اتوبوس از استان اصفهان به سه مرز مهران، چذابه و شلمچه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: تاکنون ۲۷۰۰ سرویس از استان اصفهان به مقصد سه مرز مهران، چذابه و شلمچه اعزام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: تاکنون ۲۷۰۰ سرویس از استان اصفهان به مقصد سه مرز مهران، چذابه و شلمچه اعزام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان بیان کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی نداشتیم و همه متقاضیانی که به دنبال تهیه بلیت بودند، بدون مشکلی بلیت تهیه کردند و خوشبختانه اتوبوس‌های اصفهانی بدون حادثه به مرز رفتند و بازگشتند.

او در مورد برنامه‌های این اداره برای بازگشت زوار اربعین اعلام کرد: باتوجه به استقبال و افزایش جمعیت زائران، ۶ اکیپ از کارکنان اداره در سه مرز مهران، چذابه و شلمچه مستقر کردیم و با کمک تشکل‌های صنفی امکاناتی را هم برای زائران فراهم کردیم تا در صورت تاخیر احتمالی بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

خضری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در صورتی که در مرز مهران تجمع بیش از اندازه در فاصله ۲۴ تا ۲۹ مهرماه صورت بگیرد، سه شهر اندیمشک، کرمانشاه و همدان به عنوان معین شهر مهران انتخاب شده‌اند که زوار به این سه شهر و سپس به موطن خود باز می‌گردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان ادامه داد: زائران اصفهانی به شهر اندیمشک خواهند رفت و تدابیر لازم را اندیشیده‌ایم که زائران اصفهانی را از این شهر به اصفهان منتقل کنیم و سفر زائران به صورت دو تکه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

اعزام اتوبوس از اصفهان به سه مرز مهران، چذابه و شلمچه

منبع:فارس

برچسب ها: اتوبوسرانی ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار