سرمربی تیم بسکتبال باویلچر هرمزگان؛

برای صعود به لیگ برتر انگیزه بالایی داریم

سرمربی تیم بسکتبال باویلچر هرمزگان از آمادگی و انگیزه بالای این تیم برای صعود به لیگ برتر خبر داد.

حسن کامجو سرمربی تیم بسکتبال باویلچر هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ، از آمادگی و انگیزه بالای این تیم برای صعود به لیگ برتر خبر داد.

کامجو با اشاره به اینکه از عملکرد بازیکنان تیم هرمزگان در مرحله نخست مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باویلچر کشور راضی است، گفت: در این مرحله صاحب یک برد و یک باخت شدیم و در مکان دوم جدول رده بندی گروه الف قرار گرفتیم.

سرمربی تیم بسکتبال باویلچر استان افزود: مقابل تیم هیات شهر ری با ارائه یک بازی حساب شده ۶۳ بر ۵۴ پیروز شدیم، اما مقابل تیم جانبازان فارس در وقت‌های اضافه ۷۸ بر ۷۳ نتیجه را واگذار کردیم.

حسن کامجو گفت: در این مسابقات مهدی ماندگاری ملی پوش خود را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در اختیار نداشتیم و همین موضوع باعث شد تا مقابل تیم فارس نتیجه را واگذار کنیم.

کامجو افزود: در بازی‌های مرحله دوم که در شیراز برگزار می‌شود با تمام توان به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم به جمع چهار تیم برتر کشور صعود کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال باویلچر استان گفت: بازیکنان تیم هرمزگان از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند و برای صعود به لیگ برتر هم انگیزه بسیار بالایی دارند.

مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باویلچر باشگاه‌های کشور با شرکت شش تیم در دو گروه در حال برگزاری است و در پایان تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی صعود می‌کنند.

بازی‌های مرحله نهایی نیز با حضور ۴ تیم برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان به لیگ برتر صعود خواهند کرد.
انتهای پیام/ب

تیم بسکتبال باویلچر هرمزگان در اندیشه صعود به لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.