برگزاری جلسه مدیران وزارت ورزش با مدیر عاملان سرخابی‌ها/ قیمت گذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس در صلاحیت سازمان خصوصی

جلسه واگذاری ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال با حضور وزیر ورزش، رئیس سازمان بورس و فرابورس برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت ورزش و جوانان و بنابر اعلام جمشید تقی زاده معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در راستای اجرای تبصره ۲ قانون بودجه سال ۹۸ به منظور واگذاری ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال جلسه‌ای با حضور مسعود سلطانی فر، رئیس سازمان بورس و فرابورس برگزار و مقرر شده است که اعضای هیئت مدیره ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال با محوریت معاونت حقوقی، امورمجلس و هماهنگی امور استان‌ها باید نسبت به بکارگیری یک کارگزار بورس بعنوان مشاور جهت پذیرش در فرابورس و تعیین قیمت گذاری ۵ درصد و برطرف نمودن کلیه موانع و مشکلات اقدام نمایند.

در این جلسه از معاون سازمان بورس هم دعوت به عمل آمده تا نسبت به معرفی چندین کارگزار مطرح  به اعضا هیئت مدیره ۲ باشگاه و مدیران عاملان آن ۲ مجموعه اقدام، پس از مشورت اعضای هیئت مدیره نسبت به عقد قرار داد با آن کارگزار اقدام کنند.

در صورت تبدیل سهام به عام با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان خصوصی سازی در راستای اصلاح اساسنامه شرکت در حال انجام است. ضروری است هیئت مدیره مصوبه لازم را برای تبدیل سهام به وزارت اعلام تا با تایید مقررات مصوبه مجمع فوق العاده اخذ شود.

هیئت مدیره ۲ شرکت ثبت به انعاد قرارداد نهاد مالی با کارگزاران مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار با هماهنگی معاونت حقوقی ظرف یک هفته اقدام تا کارگزار بعد از بررسی‌های لازم مدارک و مستندات با تصریح موانع و مشکلات پیشنهاد لازم را ارائه نماید و سپس اقدام لازم را انجام دهد.

قیمت گذاری شرکت‌ها چه برند چه شرکت در صلاحیت سازمان خصوصی سازی است که این امر مستلزم انعقاد قرارداد با مشاور یا کارگزار است.


بیشتر بخوانید: نحوه واگذاری استقلال و پرسپولیس اعلام شد


انتهای پیام/

 

آخرین اخبار از خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار