چتر بیمه‌ای بر سر بیش از ۲ هزار مددجوی خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از حمایت بیمه‌ای برای ۲ هزار و ۲۶۵ نفر خبر داد و گفت: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد استان طی امسال هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مجید الهی راد با اعلام اینکه این نهاد امسال یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی خانوار‌های تحت حمایت این نهاد هزینه کرده است، گفت: هم‌اکنون دو هزار و ۲۶۵ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال تحت حمایت بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

الهی راد افزود: گسترش بیمه تأمین اجتماعی مددجویان یکی از برنامه‌های مهم این نهاد برای توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی عنوان کرد: مددجویان بیمه‌شده، از مزایای بیمه تأمین اجتماعی شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی بهره‌مند هستند.

او در ادامه به بیمه زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و افزود: زنان خانوار شهری ۳۵ تا ۵۰ سال می‌توانند تحت حمایت این بیمه قرار بگیرند و این افراد پس از ۱۰ سال سابقه بیمه، بازنشسته و مستمری بازنشستگی بهره‌مند‌می شوند.

الهی راد اظهار کرد: هم‌اکنون هزار و ۷۰۶ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی در ادامه مجریان طرح‌های اشتغال این نهاد را که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند ۵۶۰ نفر اعلام کرد و افزود: به برکت حمایت‌های این نهاد در حوزه حمایت‌های بیمه اجتماعی، هم‌اکنون بیش از ۲۱۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد، بازنشسته و از خدمات مستمری تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/د

چتر بیمه‌ای بر سر بیش از ۲ هزار مددجوی خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.