مرکز خدمات تخصصی تولیدات گیاهی در بسطام نیازمند تخصیص اعتبار است

راه اندازی و تکمیل مرکز خدمات تخصصی تولیدات گیاهی بسطام به حمایت جدی‌تر مسوولین نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن رهایی رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان در نشست با سرپرست شهرداری و رئیس و اعضای شورای اسلامی بسطام شهرستان شاهرود گفت: راه اندازی و تکمیل مرکز خدمات تخصصی تولیدات گیاهی بسطام به حمایت جدی‌تر مسوولین نیاز دارد که متأسفانه با پیگیری‌های فراوان متأسفانه تاکنون حمایت مالی از این پزوژه صورت نگرفته است.

او افزود: جهاددانشگاهی استان سمنان با استفاده از منابع داخلی اندک خود اقداماتی در این خصوص صورت داده است که نیاز به تأمین منابع مالی لازم برای تکمیل آن است.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده جهت راه اندازی مرکز تخصصی تولیدات گیاهی بسطام و اقدامات پیشرو بیان کرد: در این خصوص رایزنی و مکاتبات متعددی با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و مسئولین استانی و کشوری انجام شده است.

رهایی همچنین از اخذ مجوز‌های ملی و منطقه‌ای برای راه اندازی مرکز خدمات تخصصی تولیدات گیاهی بسطام خبر داد و اظهار داشت: تغییرکاربری زمین، حفر چاه آب، طراحی پلان و نقشه راه مرکز نیز از مهمترین اقدامات انجام شده در این راستا بوده است.

سرپرست شهرداری بسطام نیز در این نشست بر پیگیری مجدانه بر اختصاص بودجه ویژه استانی جهت راه اندازی و تکمیل مرکز خدمات تخصصی تولیدات گیاهی بسطام تأکید کرد و گفت: به طور جدی دنبال این موضوع و تخصیص اعتبارات لازم خواهیم بود.

ناصر شمس از اقدامات انجام شده جهاددانشگاهی استان سمنان تقدیر کرد و بیان کرد: حضور جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی و انقلابی در جهت توسعه کشاورزی و گردشگری در بسطام بسیار ارزشمند و تأثیرگذار است.

انتهای پیام / م

ضرورت هم افزایی جهاد دانشگاهی در توسعه کشاورزی و گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.