بررسی ۵۶ پرونده منابع طبیعی در مراجع قضایی گلستان

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از بررسی ۵۶ فقره پرونده مهم مرتبط با بخش منابع طبیعی در مراجع قضایی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  ابوطالب قزل سفلو مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در جلسه شورای برنامه ریزی و حفاظت اداره کل منابع طبیعی گلستان گفت: ۵۶ فقره پرونده با ارزش ریالی ۶ هزار میلیارد ریال در حال رسیدگی در بخش منابع طبیعی است.

او با اشاره به اینکه آمار پرونده‌های مهم در سطح استان ۵۶ فقره است گفت: ۳۵ مورد از این پرونده‌ها در شهرستان گرگان و ما بقی پرونده‌ها در شهرستان‌های دیگر استان است.

قزل سفلو با بیان اینکه قطع درخت با تصرف مراتع، چرای غیر مجاز دام، قاچاق چوب، قاچاق ذغال و تصرفات اراضی ملی از جمله تخلفاتی است که برای آن‌ها پرونده تشکیل شده است افزود:  در این بین بیشترین پرونده‌ها در زمینه تصرفات غیر قانونی اراضی ملی است.

او گفت: منابع طبیعی یک امانت هست و حفظ و حراست این منابع ارزشمند یک وظیفه همگانی می‌باشد همچنین وظیفه اصلی ما حفظ و حراست از انفال و جلوگیری از دخل و تصرف به اراضی ملی است، لذا پیگیری و رسیدگی به پرونده‌های تصرفات اراضی ملی در اولویت کاری کارشناسان بخش حقوقی در سطح استان است.
 
انتهای پیام / ن

 ۵۶ فقره پرونده مهم مرتبط با بخش منابع طبیعی در مراجع قضایی گلستان در حال بررسی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.