بسته حوادث:

اتوبوس حامل کالای قاچاق توقیف شد /پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان خنداب/کشف مواد مخدر در شهرستان کمیجان

مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه، بیست و دوم مهرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اتوبوس حامل کالای قاچاق توقیف شد /پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان خنداب/کشف مواد مخدر در شهرستان کمیجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین حوادث امروز (پنجشنبه بیست و دوم مهر سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید:

کشف مواد مخدر در شهرستان کمیجان

سرهنگ سعید فراهانی فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان از کشف ۲ کیلو و هفت گرم ماده مخدر تریاک در عملیات پلیس در شهرستان کمیجان خبر داد.

همچنین در اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف در شهرستان خنداب و ۵ واحد صنفی متخلف شناسایی و پلمب شدند.

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در شازند

جانشین فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل یک میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

سرهنگ یوسف سپهوند در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهرستان شازند، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار داشت: مأموران پس از بازرسی از خودروی توقیفی، موفق به کشف ۳ دستگاه لباسشویی، ۴۸۰ عدد آرمیچر، ۲۴۰ عدد استارت خودرو‌های خارجی و ۲۰۹ عدد انواع شیر فلکه صنعتی خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک معتبر قانونی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان با اشاره به این که برابر نظر کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزش اموال مکشوفه، یک میلیارد و ۵۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال برآورد شده است، افزود: در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام / الف

برچسب ها: حوادث ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.