مدیر عامل مخابرات استان ایلام خبر داد;

فعالیت شبانه روزی باجه پیشخوان تلفن همراه در مرز مهران

مدیر عامل مخابرات استان ایلام از فعالیت شبانه روزی باجه پیشخوان تلفن همراه در مرز مهران خبر داد.

فعالیت شبانه روزی باجه پیشخوان تلفن همراه در مرز مهران

اسدی مدیر عامل مخابرات استان ایلام درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: به منظور ارائه خدمات مخابراتی به مشترکین همراه اول و تلفن ثابت، یک باجه سیار پیشخوان با فعالیت ۲۰ نفر به صورت شبانه روزی در مرز مهران فعالیت می‌کند و به مشترکین تلفن همراه که در زمینه شارژ یا سیم کارت دچار مشکل باشند خدمات مناسب را ارائه می‌دهند.

او ادامه داد: در اربعین امسال زیر ساخت‌های مخابراتی نسبت به سال گذشته به خوبی تقویت شده است به گونه‌ای که در نقاط تجمع زائران و همچنین موکب‌هایی که در مسیر میدان اربعین شهر مهران تا پایانه مرزی مهران قرار گرفته اند، اینترنت رایگان و آنتن دهی تلفن همراه بدون هیچ گونه مشکلی پوشش دهی شده تا زائران با مشکل مخابراتی مواجه نباشند.

اسدی مطرح کرد: امسال ۶ عدد سایت پرتابل همراه اول در شهر مهران، پایانه مرزی مهران و جاده‌های منتهی به مرز برای تقویت و تکمیل پوشش جاده‌ای و ارتقاء ظرفیت تلفن همراه نصب شده است.

او بیان کرد: طی چند روز گذشته مشکلات کمی در زمینه مخابراتی شهر مهران از جمله پایین آمدن سرعت اینترنت در این مناطق رخ داد که با همکاری مناسب و آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی پس از چند ساعت برطرف گردید و مشکلات جدی در این زمینه تاکنون به وجود نیامده است.

انتهای پیام/ ن

تقویت آنتن دهی تلفن همراه در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.