در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اولین کتاب پژوهشی درباره لالایی‌های گلستان منتشر می‌شود

کتابی با عنوان «چامه‌های گلستان» به زودی از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار می‌شود.

انتشار  اولین بررسی بزرگ فنی و پژوهشی در زمینه لالایی های استان گلستان تا یک ماه آینده

هوشنگ جاوید نویسنده و پژوهشگر موسیقی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کتاب جدیدش گفت: کتاب جدیدم را که با عنوان «چامه های گلستان» دو سال پیش  به انتشارات سوره مهر سپرده بودم، تا یک ماه آینده منتشر می کنم. کار انتشار این کتاب از جمله طراحی جلد آن انجام شده و هم اکنون زیر چاپ رفته است. این کتاب را به سفارش حوزه هنری استان گلستان نوشتم.

وی افزود: کتاب «چامه‌های گلستان» را درباره لالایی‌های استان گلستان نوشتم، این یک کار تحقیقی خوب بود که با همکاری دوستان بومی‌ام انجام شد. زهرا برزگر خوان روزی در زمینه تحقیق میدانی، ابوالقاسم کرد کتولی در زمینه جامعه شناسی منطقه مخصوصاً بخش کتولی‌ها و متین رضوان‌پور در زمینه نت‌خوانی با من همکاری کردند. باید دید استقبال مردم از این کتاب که اولین بررسی بزرگ فنی و پژوهشی در زمینه لالایی‌های استان گلستان است، چگونه خواهد بود.

این نویسنده با اشاره به کتاب‌های در دست تدوینش بیان کرد: دو کتاب در دست تدوین دارم؛ یکی از آنها که باید تا دو ماه آینده تمام شود، پرند ستایش سه است. پیش از این کتاب پرند ستایش دو را آماده کرده بودم. کتاب دیگرم «موسیقی و اصوات موسیقایی در ایران و کاربردش  ر فرهنگ بومی» است. مشخص نیست چه زمانی بتوانم نگارش کتاب را تمام کنم. احتمالا این کتاب هایم را هم برای انتشار به سوره مهر بدهم.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار