مدیرکل حفاظت محیط زیست اردبیل:

محیط بانان معلمان فرهنگی محیط زیست هستند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: محیط بانان معلمان فرهنگی و ستون محیط زیست هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید شهند، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در نشست صمیمی با محیط بانان ضمن اشاره به جایگاه والا و نقش حیاتی محیط بانان در حفظ محیط زیست گفت: محیط بانان معلمان فرهنگی و ستون محیط زیست هستند و من خود یک محیط بان هستم و به آن افتخار می‌کنم.

او با گرامی داشت یاد شهدای جنگ تحمیلی و شهدای محیط بان گفت: محیط بانان در خط مقدم دفاع از تنوع زیستی کشور هستند و اقدامات ارزشمندی را در حفاظت محیط زیست این مرز و بوم انجام می‌دهند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در دیدار چهره به چهره با محیط بانان بر ارائه آموزش‌ها و دوره‌های تخصصی ویژه محیط بانان و همچنین فراهم نمودن تجهیزات و امکانات لازم برای انجام هر چه بهتر وظایفشان تاکید کرد.

شهند در ادامه تجهیز پاسگاه‌های محیط بانی به امکانات مناسب و برگزاری دوره‌های بازآموزی حمل و بکار گیری سلاح، دوره ضابطین دادگستری، امداد و نجات کوهستان و دوره ورکشاپ عکاسی را از اولویت‌های این اداره کل برشمرد.

او همچنین با تأکید بر تأمین رفاه و معشیت کارکنان، بوِیژه محیط بانان بیان داشت: محیط بانی از جمله مشاغل حساس، پر مسئولیت و خطرناک است که افراد عاشق، دلسوز و فداکار در شغل شریف محیط بانی مشغول بکارند.

انتهای پیام/ح

تجهیز پاسگاه‌های محیط بانی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار