رضوانی: حضور پرسپولیس در لیگ واترپلو به پویایی مسابقات کمک می‌کند

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: حضور تیم مردمی و محبوبی مثل پرسپولیس به پویایی لیگ برتر کمک شایانی می‌کند و شرایط را برای رشد و توسعه ورزش واترپلو فرآهم می‌آورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی رئیس فدراسیون اظهار کرد: خوشبختانه لیگ برتر واترپلو هرسال با کیفیت بیشتری برگزار می‌شود و حضور تیم‌های ریشه‌دار و باشگاه‌های صاحب نامی، چون نفت، دانشگاه آزاد، سایپا و … موجب شده تا همه ساله شاهد بازی‌های نزدیکی در این مسابقات باشیم.

او افزود: خوشبختانه با رایزنی‌های صورت گرفته امسال تیم‌های پیشگامان کویر یزد و پرسپولیس نیز به جمع تیم‌های لیگ برتری اضافه شدند. بی شک حضور تیم مردمی و محبوبی مثل پرسپولیس به پویایی لیگ برتر کمک شایانی می‌کند و شرایط را برای رشد و توسعه ورزش واترپلو بیش از پیش فرآهم می‌آورد.

رئیس فدراسیون پایان گفت: باید از همه مدیران ورزشی و متعهد باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های برتر شنا، شیرجه و واترپلو قدردانی کنم که با سرمایه‌گذاری در ورزش‌های آبی کمک بزرگی برای فدراسیون در پرورش بازیکنان مستعد هستند. همانطور که می‌دانید تیم ملی خوب از دل لیگ‌های ورزشی خوب در می‌آید و امیدوارم با تداوم حضور باشگاه‌های ریشه‌دار و مردمی در لیگ واترپلو شاهد موفقیت هر چه بیشتر این رشته در عرصه‌های بین المللی نیز باشیم.


بیشتر بخوانید: حضور باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر واترپلو


انتهای پیام/

 

پرسپولیس در واترپلو صاحب تیم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار