نسخه؛

از عوارض خطرناک سیگار عنبر نسارا تا فروش صندلی‌های رشته پزشکی

در نسخه این هفته به موضوع کتاب‌های دانش‌آموزان نابینا، عوارض خطرناک سیگار عنبر نسار و فروش صندلی‌های رشته پزشکی پرداختیم.

نسخهبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، این هفته پیامک‌های فراوانی به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ برایمان ارسال شده بود مبنی بر اینکه کتاب‌های دانش آموزان نابینا هنوز با گذشت ۲۰ روز از آغاز سال تحصیلی به دستشان نرسیده.

ما هم این موضوع را به گوش محسن غفوریان معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور رساندیم.


غفوریان در واکنش به این مسئله در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: حتماً این موضوع را پیگیری می‌کنیم و تا هفته آینده کتاب‌ها را به دست دانش آموزان می‌رسانیم.

چالش دیگر فروش سیگاری از نوع طبی است که در فضای مجازی و کیوسک‌های روزنامه داغ شده است و به گفته فروشندگان، خواصی از جمله درمان سینوزیت، صرع و ... دارد که ما هم صحت و سقم این ماجرا را از معاون بهداشت وزارت بهداشت پیگیر شدیم.


 بیشتر بخوانید: از کلاس های بدون معلم و کتاب تا دانشگاهی عریض و طویل بدون سرویس حمل و نقل


رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عوارض این سیگار طبی گفت: با بررسی‌های انجام شده متوجه شدیم در داخل این سیگار‌ها مواد مخدر سرطان زا و سمی وجود دارد و مردم حرف این فروشندگان را باور نکنند.

مورد بعدی این هفته نسخه، ماجرای فروش صندلی‌های رشته پزشکی است که از دانشگاه شهید بهشتی شروع شد تا اینکه معاون آموزشی این دانشگاه در مصاحبه گفت اگر این موضوع ثابت شود، استعفا می‌دهم.

اکنون در روز گذشته معاون آموزشی این دانشگاه استعفا خود را نوشت و رسانه‌ای هم شد. وزارت بهداشت تاکنون ۲۰۰ صندلی فروشی را در رشته‌های پزشکی در سراسر کشور تایید کرده است. از امروز به بعد مدیران جدید علاوه بر اینکه باید حواسشان به صندلی خودشان باشد باید حواسشان به صندلی دانشجویان هم باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن همت
۰۰:۵۹ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام
بهتره مدفوع عنبر نسارا را خودمان بخریم و یک پاکت سیگار بخریم داخل سیگار را خالی کنیم و عنبر نسارا را پودر شده با حوصله داخل ان کرده است و مثل سیگار کشیده شود