جانشین فرمانده ناجا:

اربعین، چشم اندازی است که آینده را تضمین می‌کند

جانشین فرمانده ناجا با تاکید براینکه باید از تجهیزات و زیر ساخت‌های فناورانه در مرز‌ها استفاده کنیم، گفت: اربعین، یک مسیر قهری و چشم اندازی قطعی است که آینده را تضمین می‌کند.

اربعین، چشم اندازی است که آینده را تضمین می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا در حاشیه بازدید از  پایانه مرزی مهران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام اربعین و نیز خدا قوت به تمامی نیرو‌های پلیس مستقر در مرز‌های چهارگانه که علاوه بر تامین امنیت مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین هستند، گفت: اربعین، چشم انداز ویک مسیر قهری است که اراده بشر نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد و چشم اندازی قطعی است که آینده را تضمین می‌کند.

او با بیان اینکه در مراسم اربعین باید ترکیبی عمل کنیم، ادامه داد: مراسم اربعین در حال توسعه و رشد است وما باید بر اساس تجربه وچشم انداز ومدل، سال آینده را طراحی کنیم.

جانشین فرمانده ناجا اظهار کرد: باید از طریق صدا و سیما و در برنامه‌های گفتگو محور با مردم حرف زد و قانون را آموزش داد.

او با تاکید براینکه هوشمند سازی باید در دستور کار قرار گیرد، بیان کرد: اولویت اساسی ما، هوشمند سازی است و باید حرکت جهشی داشته باشیم و از تجهیزات و زیر ساخت‌های فناورانه و هوشمندانه در مرز‌ها استفاده کنیم.

جانشین فرمانده ناجا به عدم گره ترافیکی در مرز با توجه به دو برابر شدن تردد‌ها اشاره و اظهار کرد: رضایت‌مندی مردم از پلیس به خاطر اشرافیت در حوزه‌های مختلف، رفتار مشارکتی، تکریم و احترام، سرعت و سهولت در کار است.

جانشین فرمانده ناجا ضمن تقدیر از نیرو‌های پلیس در خدمتگزاری به زائران به دلیل انگیزه و روحیه بالا، اعلام کرد: ماموریت عظیم اربعین، علاوه بر ارتقاء سازمانی، خنثی کننده آسیب‌ها هم است.

انتهای پیام/ د

صحبت های جانشین فرمانده ناجا در مرز مهران

برچسب ها: اربعین 98 ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.