امیر کاویانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

رونمایی از دو دستاورد جدید نیروی دریایی ارتش تا پایان سال

معاون هماهنگ کننده نداجا گفت: از دستاورد‌های جدید نیروی دریایی ارتش تا پایان سال رونمایی خواهد شد.

رونمایی از دو دستاورد جدید نیروی دریایی ارتش تا پایان سالامیر دریادار حمزه علی کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه نیروی دریایی در یک مسیر جدید قرار گرفته، گفت: نیروی دریایی به کمک وزارت دفاع، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در مسیر سازندگی قرار گرفته است. 

او  ادامه داد: ما در نیروی دریایی علاوه بر آغاز مرحله نوسازی به صورت همزمان، تعمیرات و نگهداری از تجهیزات خود را هم به صورت خودکفا انجام می‌دهیم. البته باید به این نکته اشاره و بر آن تاکید کنم که تمام تجهیزات مورد استفاده در نیروی دریایی ارتش بومی شده است و هیچ وابستگی به کشورهای خارجی نداریم.


بیشتر بخوانید: نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس شاه‌راه اقتصاد نفتی عراق را نابود کرد/ اسکورت موفق نفتکش‌های کشورمان در خلیج فارس


امیر دریادار کاویانی در ادامه با اشاره به اینکه نیروی دریایی به نیروی راهبردی تبدیل شده، اظهار کرد: با تدابیر فرمانده معظم کل قوا نیروی دریایی به یک نیروی راهبردی تبدیل شده که به اهداف بلند و تجهیزات پیشرفته نیاز دارد و ما نیز در جهت نیل به این اهداف حرکت می‌کنیم.

او افزود: نیروی دریایی ارتش طی ۱۲ سال اخیر پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته است که می‌توان به طراحی و ساخت ناوشکن جماران، ناوهای موشک انداز کلاس سینا، زیردریایی‌ها و علم ساخت آن و بسیاری از تجهیزاتی که با توجه به اهداف و مسیر تعیین شده طراحی و ساخته شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در پایان با اشاره به اینکه این نیرو هر سال از دستاوردهای جدیدی رونمایی می‌کند، اظهار کرد: تا پایان سال جاری دو دستاورد در نیروی دریایی ارتش رونمایی خواهد شد که یک دستاورد به ناوگان جنوب و دستاورد دیگر نیز به ناوگان شمال الحاق می‌شود.

انتهای پیام/

رونمایی از دو دستاورد در نیروی دریایی ارتش تا پایان سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طاها شمس
۰۲:۵۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
درود بر همگی جان بر کفان ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
درود بر نیروی دریایی همیشه قهرمان
United States of America
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
امیدواریم زیردریایی فرامنطقه ای واقیانوس پیمای بعثت باپیشران اتمی هرچه زودتربه ناوگان ارتش وسپاه درخلیج فارس ملحق بشه که واقعاالان جاشون حسابی خالی هست
آخرین اخبار