فرمانده نیروی هوایی ارتش:

امکانات ارتش برای بازگشت زوار مهیاست + تصاویر

فرمانده نیروی هوایی ارتش کشور گفت:امکانات ارتش برای بازگشت زوار مهیاست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از شهر مرزی ایران، از بسیج تمامی امکانات و تجهیزات این نیرو برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

 امیر نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش کشور در حاشیه بازدید از موکب و بیمارستان صحرایی نیروی هوایی ارتش در مرز مهران اظهار داشت: بیش از ۷ هزار مراجعه زوار در بیمارستان صحرایی ۵۰ تختخوابی نیروی هوایی ارتش در مرز مهران تاکنون به ثبت رسیده است.

امکانات ارتش برای بازگشت زوار مهیاست

او با اشاره به دیگر خدمات عرضه شده از سوی خادمان این نیرو، خاطر نشان کرد: روزانه ۴۵ هزار پرس غذا در مهران پخت و سپس توزیع می‌شود و ارتش با امکاناتی که در دسترس دارد، آماده بازگشت زائران اربعین به کشور است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان با اشاره به خدمات درمانی ارائه شده به زوار افزود: تاکنون دو مورد حمل مصدومان از کرمانشاه و ایلام به تهران از طریق اورژانس هوایی نیز داشته ایم؛ بنابراین گزارش، دیدار فرمانده نیروی هوایی با سردار ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، فرمانده مرزبانی استان ایلام و سردار شاه کرمی فرمانده سپاه مهران، از دیگر برنامه‌های امیر نصیرزاده در این بازدید بود.

امکانات ارتش برای بازگشت زوار مهیاست

 فرمانده نهاجا ضمن بررسی امکانات موجود در خدمات رسانی به زائرین پیاده روی اربعین در موکب نهاجا، از پایانه مرزی مهران نیز دیدار کرد.

انتهای پیام/غ

مهیا بودن امکانات ارتش برای بازگشت زائرین

برچسب ها: محرم 98 ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.