آیا مشکل دفع پسماند در میاندوآب حل می شود؟

رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: محل جدید دفع بهداشتی پسماند میاندوآب شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،فخرالدین آذریان رئیس شورای شهر میاندوآب در جلسه علنی شورای شهر میاندوآب گفت: سالهاست که مسئولان به مردم قول داده اند پسماند را به صورت بهداشتی دفع کنند، که متاسفانه   پس از بررسی‌های مختلف تمامی طرح ها ابتر مانده اند و اخیراً هم متوجه شده ایم مسئولان مهاباد به دلیل مشکلاتی که داشته اند پسماند خود را به محل دیگری انتقال داده اند و پسماند‌های خود را اختصاصاً دفع می‌کنند.

او گفت: جلسه‌ای که صبح امروز به حضور فرماندار و مسئولان شهری برگزار شد مقرر گردید پسماند به محلی که قبلا به بخش خصوصی برای احداث کارخانه کمپوست واگذار شده بود، منتقل شود چرا که از نظر کارشناسان آن محل مناسبترین گزینه برای دفع بهداشتی پسماند است و در آینده اگر قرار باشد کارخانه کمپوست احداث شود خوراک این کارخانه در دسترس باشد.

رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: طبق بررسی‌های انجام شده اگر حوضچه‌های مناسب ایجاد شود و شیرآبه پسماند کنترل شود این محل می‌تواند دست کم تا ۷۰ سال آینده پاسخگوی نیاز شهرداری باشد، هر چند این محل هم ایده آل نیست، ولی نسبت به زمین‌های دیگری که پیشنهاد شده بود کمترین آسیب را دارد، امیدواریم پس از وصل استعلامات شهرداری هر چه سریعتر نسبت به تجهیز این محل اقدام و پسماند برای دفع بهداشتی به این محل منتقل شود.

گفتنی است، پس از صحبت‌های موافق شهردار با محل شناسایی شده فعلی، اعضای شورای شهر هم با دفع بهداشتی پسماند پس از ایجاد زیرساخت‌های لازم در محل پشت کارخانه آسفالت شهرداری موافقت کردند.
 
انتهای پیام/م
 

محل جدید دفع بهداشتی پسماند میاندوآب شناسایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۷:۵۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام و وقت بخیر اکنون پس از گذشت یکسال از این خبر،هنوز وضعیت خیلی بدتر از یکسال پیش است از yjc تقاضا دارم به صورت ویژه به این موضوع بپردازد و نه فقط از زبان مسولان بلکه از زبان مردم هم بررسی نماید.
باتشکر