معاون عملیات ناجا:

تاکنون بیش از یک میلیون زائر به میهن بازگشتند

معاون عملیات ناجا گفت: نزدیک به ۳ میلیون نفر زائر به عتبات عالیات مشرف شدند و تاکنون بیش از یک میلیون زائر به میهن خود بازگشتند.

بازگشت ۶۰ درصد زائرین به کشور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار حسین ساجدی نیا در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: از روز گذشته تعداد زائرانی که وارد کشور می‌شوند نسبت به زائرانی که از کشور خارج می‌شوند بیشتر شده و تقریبا می‌توان گفت بار بازگشت شروع شده است.

او افزود: همه تلاش ما بر این است که تسهیلات را برقرار کنیم که زائران بتوانند به راحتی به استان خود بازگردند از شب گذشته تا به اکنون تقریبا ۴۰ درصد از زائران رفت و ۶۰ درصد در حال برگشت هستند.

او ادامه داد: پرحجم‌ترین مرز ما مرز بین المللی مهران است که ۵۶ درصد از آمار زائران برگشت را به خود اختصاص داده و قابل توجه هم است.

ساجدی نیا گفت: نزدیک به ۳ میلیون نفر زائر به عتبات عالیات مشرف شدند و تاکنون بیش از یک میلیون زائر به میهن خود بازگشتند.

او افزود: بیشترین محور در خصوص برگشت که درگیر و ترافیک نیمه سنگینی را دارد محور مهران به سمت ایلام و ایلام به سمت کرمانشاه است، در مرز مهران تقریبا دو کیلومتر مانده به پایانه زائران به واسطه حجم سنگین از خودرو‌ها پیاده می‌شوند.

انتهای پیام/غ

صحبت های معاون عملیات ناجا در پایانه مرزی مهران

برچسب ها: محرم 98 ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.