اعزام ۱۶۰ نیرو‌ی کمکی انتظامی استان زنجان جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی

جانشین فرمانده انتظامی استان از اعزام ۱۶۰ نیروی کمکی انتظامی و پلیس راه و راهور استان به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز‌های غرب کشور خبر داد.

اعزام نیرو‌های کمکی انتظامی استان زنجان جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز‌های غرب کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ  ایرج خانی پور  در مراسم بدرقه کارکنان کمکی جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز‌های مهران و خسروی با تاکید براینکه خدمت رسانی و تامین امنیت از جمله وظایف پلیس است، گفت: همه دستگاه‌ها و نهاد‌های خدمات رسان و امدادی باید تلاش کنند که بهترین خدمات به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) ارائه شود.

او از عزام ۱۷ تیم انتظامی و ۸ تیم از پلیس راه و راهور استان به مرز مهران و خسروی برای کمک‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت:این تیم‌ها تا زمانی که آخرین زائر از خاک عراق وارد کشورمان شود به خدمت‌رسانی خود ادامه خواهند داد.

سرهنگ خانی پور ادامه داد: از زائران درخواست می‌کنیم که عجله و شتاب نداشته باشند چرا که همه امکانات برای عبور و تردد آن‌ها فراهم است و نسبت به سال گذشته شاهد افزایش سیستم‌های خدمات رسان هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین به رانندگانی که در مرز‌ها در حال تردد هستند، توصیه کرد رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت و ازسرعت غیرمجاز و ایجاد استرس و نگرانی برای دیگر رانندگان خودرو‌ها و زائران خودداری کنند.

سرهنگ خانی پور در پایان با تاکید بر اینکه زائران اربعین حسینی بایستی به توصیه‌های پلیس توجه کافی داشته باشند، ابراز امیدواری کرد: این همایش بزرگ مردمی در سایه امنیت موجود با آرامش برگزار شود.
 
انتهای پیام/ن
 

نیرو‌های کمکی انتظامی استان زنجان جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی  اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.