کشف محموله‌های قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در اراک

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف محموله کشمش و پارچه‌های قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در اراک خبر داد

کشف محموله‌های قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در اراکسرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ از توقیف یک خودروی کامیون حامل ۱۰ تن و ۶۰۰ کیلوگرم کشمش و تعدادی طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در عملیات ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان خبر داد.

سرهنگ مفخمی  در مورد چگونگی انجام این عملیات گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در همکاری اطلاعاتی با استان‌های همجوار از تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل کالای قاچاق از محور‌های مواصلاتی این استان مطلع شدند. با تمهیدات اجرایی پلیس، سرانجام خودروی مورد نظر در یکی از محور‌های ورودی شهر اراک شناسایی و در عملیاتی متوقف شد.

سرهنگ مخفمی اظهار کرد: در بررسی‌های اولیه، راننده خودروی کامیون با ارائه مدارکی اذعان داشت که بار خودرو علوفه و دارای بارنامه قانونی و به مقصد تهران در حال تردد است که با بررسی دقیق ماموران انتظامی، عدم اعتبار مدارک ارائه شده تشخیص داده شد.

وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیس، یک دستگاه خودروی سواری نیز از قاچاقچیان کالا توقیف و هر دو خودرو به همراه سه فرد دستگیر شده در این عملیات، برای بررسی دقیق به یگان انتظامی دلالت شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در بازرسی انجام شده از خودروی کامیون ۱۰ تن و ۶۰۰ کیلوگرم کشمش و ۲۳ طاقه پارچه خارجی که در بنا بر اعلام کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارای ارزش ۶ میلیارد ریالی است کشف شد.

وی با تاکید بر تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا بیان داشت: افراد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

مهم ترین الویت پلیس در سال رونق تولید ،مبارزه قاطع با قاچاق کالا است

سرهنگ مخفمی  اظهار کرد :در طرح ریزی عملیاتی پلیس استان در سال رونق تولید  یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اجرایی پلیس، برنامه ریزی عملیاتی در مبارزه قاطع با قاچاق کالا است که با این رویکرد دستاورد‌های بسیار مطلوبی نیز در ماموریت‌های پلیس استان به دست آمده است.

انتهای پیام / الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.