بسته اخبار حوادث امروز ۲۳ مهرماه ۹۸.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۱۰ فقره سرقت در گلوگاه/سارق حرفه ای باغ ها و ادوات کشاورزی در ساری در چنگال قانون

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۲۳ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۳ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق باغ ها و ادوات کشاورزی در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی وقوع سرقت ادوات کشاورزی از باغات و مزارع روستا‌های شهرستان ساری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه انتظامی فرح آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بوده است شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: متهم در حین سرقت دستگیر و در بازجویی‌های صورت گرفته به ۶ فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی در ساری طی یک ماه گذشته اعتراف کرد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت:به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار در سطح شهرستان و مقابله با اخلالگران و هنجارشکنان نظم و امنیت عمومی و پاسخگویی به مطالبات مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران ضمن انجام گشت‌های هدفمند موفق به دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و کشف ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و مرکبات در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی از دستگیری ۱۰ معتاد متجاهر و پرخطر در ادامه این عملیات خبرداد و گفت:این افرادپس از تشکیل پرونده برای طی مراحل درمانی به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: توقیف یک خودروی پراید، ۳ دستگاه موتور سیکلت و دستگیری ۲۵ مجلوب متواری و تحت تعقیب از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

دستگیری سارق قطعات خودرو با ۴ فقره سرقت در ساری

سرهنگ ناصرعلی صفرپور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۳ با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ صفرپور گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود:متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار