زنگ احداث مدارس خیر ساز در ناحیه یک اهواز نواخته می‌شود

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از پیگیری برای احداث تعدادی مدرسه با همت خیرین مدرسه ساز در این ناحیه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به لزوم احداث مدرسه در بخشی از مناطق روستایی اهواز، گفت: صبح امروز تمهیدات لازم جهت احداث ۲ مدرسه با حضور خیرین مدرسه ساز، با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان اندیشیده شد.

او با عنوان اینکه این ۲ مدرسه در روستا‌های ام الطمیر و کاظمیه ۱ احداث می‌شوند، بیان داشت: دبستانی ۳ کلاسه در روستای کاظمیه یک از توابع بخش اسماعیلیه و دبیرستانی ۶ کلاسه در روستای ام الطمیر احداث می‌گردد.

نیسی گمراوی با اشاره به اینکه جذب خیرین را به عنوان یکی از اولویت‌های خود در نظر گرفته ام، تصریح کرد: رایزنی‌های اولیه در جهت احداث مدارس دیگری نیز در کوی علوی و کوی گلبهار در حال انجام است که امیدوارم تا نیمه آذر ماه روند احداث آن‌ها نیز آغاز شود.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، با بیان اینکه توسعه فضای آموزشی در این ناحیه با توجه به گسترش سالیانه تعداد دانش آموزان یک ضرورت جدی است، اذعان داشت: روند تخریب و آوار برداری دبستان قدیمی و مستهلک دکتر هوشیار واقع در خیابان پیشاهنگی نیز در مراحل پایانی قرار دارد و تا روز‌های آینده فرآیند احداث پروژه آموزشی بزرگی در آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/گ

آغاز احداث مدرسه در مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.