کار انتقال زائران اربعین حسینی به سهولت در حال انجام است

فرماندار قصرشیرین از تردد روان زائران اربعین در مرز خسروی خبر داد و گفت : هم‌اکنون کار انتقال زائران اربعین حسینی به سهولت و بدون کوچک‌ترین معطلی در حال انجام است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : وسایل نقلیه به اندازه کافی برای انتقال زوار از بغداد به خسروی در خاک عراق توسط ستاد اربعین این کشور تدارک دیده شده و در پایانه مرزی خسروی نیز اتوبوس‌هایی مستقر است که کار انتقال زوار از این مرز به داخل شهر کرمانشاه را برعهده دارند تا زائران در این شهر با استفاده از حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده‌ای به مقصد استان مورد نظر راهی شوند.

او از تردد روان زائران اربعین در مرز خسروی خبر داد و گفت : زائرانی که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند، می‌توانند این مرز را برای خروج از کشور انتخاب کنند، در این مرز معطلی ندارند، ۵۶ گیت گذرنامه فعال است و در آن سوی مرز ۲۵۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زوار به بغداد موجود است.

او ساعت عزیمت زائران از مرز رسمی خسروی هفت صبح تا ۱۶ عصر اعلام کرد و افزود: روز گذشته حدود ۷ هزار نفر از این مرز عازم عتبات عالیات شدند و هم‌اکنون هم کار انتقال زائران اربعین حسینی به سهولت و بدون کوچک‌ترین معطلی در حال انجام است .

 

 

انتهای پیام/د

زائران اربعین حسینی به سهولت از مرز عبور کنند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار