معرفی شهردار قزوین باز به تعویق افتاد

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: جلسه انتخاب و معرفی شهردار جدید قزوین که قرار بود امشب برگزار شود و به جلسه دیگر موکول شد.

مهدیه قافله باشی سخنگوی شواری اسلامی شهر قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: دستور کار انتخاب شهردار از جلسه امشب شورای شهر به علت حضور برخی از اعضا در سفر اربعین خارج و به جلسه بعد موکول شد.

قافله باشی افزود: جلسه امروز شورای شهر به بررسی مناسب سازی شهر برای معلولان اختصاص یافته است.

پیش از این قرار بود در روز شنبه بیستم مهر ماه شهردار جدید قزوین معرفی شود که به گفته سخنگوی شهرای شهر قزوین به علت ارسال نشدن استعلام‌های نامزد‌های تصدی شهرداری این جلسه لغو و به  بیست و سوم مهر موکل شد.

قافله باشی اضافه کرد: فریبرز کریمی، حسن آصفی، غلامحسین مدیح، رضا عسگری، سیاوش طاهرخانی، مازیار علوی، آتوسا مومنی و غلامحسین شیری برای نشستن بر کرسی شهرداری برنامه‌های خود را در صحن این شورا ارائه داده اند که از بین این نامزد‌ها روز شنبه رضا عسگری و حسن آصفی انصراف دادند.

به گفته قافله باشی، از بین نامزد‌ها، غلام حسین شیری، سیاوش طاهرخانی و غلامحسین مدیح شانس بیشتری برای انتخاب شدن دارند.

او اضافه کرد: رزومه کاری، سن بازنشستگی و برنامه‌های نامزد‌ها که نشان از آشنایی آنان با شهر قزوین و مشکلاتش دارد، مهمترین ملاک اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار جدید است.

سخنگوی شواری اسلامی شهر قزوین گفت: از مهلت قانونی سرپرست شهرداری قزوین یک ماه باقی مانده است.

علی صفری شهردار سابق قزوین مرداد امسال با حضور در صحن شورای اسلامی شهر، از سمت خود استعفا داد و اعضای شورای شهر پس از چندی محمد درافشانی، رییس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین را به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب کردند.

انتهای پیام/ک

 شهردار جدید قزوین در جلسه بعد شورای شهر انتخاب خواهد شد

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.