فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد:

کشف ۳ میلیارد کالای قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بیش از ۲۷۰ قلم کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

کشف سه میلیارد کالای قاچاق در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان گفت: شب گذشته ماموران یگان امداد حین گشت در حوزه استحفاظی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که در حال تخلیه بار بود مشکوک شدند.

او افزود: در بررسی‌ها مشخص شد، صندوق مجاور اتوبوس مملو از کالا‌های قاچاق است که ماموران اموال قاچاق را توقیف و  راننده را بازداشت کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در بازرسی از این اتوبوس، ۲۷۰ قلم کالا شامل لاستیک و لوازم یدکی خودرو‌های سنگین، لوازم برقی آشپرخانه و پوشاک قاچاق که از یکی از استان‌های غربی بارگیری شده بود، کشف شد.

او اظهار داشت: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس با شماره تلفن ۱۱۰  به پلیس گزارش کنند.

فرمانده انتضامی استان همدان از دستگیری بیش از ۲ هزار قاچاقچی کالا در  نیمه نخست امسال خبر داد و افزود: در این رابطه  ۱۱۰ پرونده قاچاق بالای یک میلیارد ریال  و ۲۰ پرونده بالای پنج میلیارد ریال تشکیل شده است.

سردار کامرانی صالح بیان کرد : ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده در ۶ ماهه سالجاری یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش دارد.

انتهای پیام/د.ا

کشف کالای قاچاق میلیاردی در همدان

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.