مدیر عامل یک شرکت هواپیمایی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تکذیب ارتباط فامیلی ۲ خلبان خانم با مدیر شرکت هواپیمایی

مدیر عامل یک شرکت هواپیمایی داخلی گفت: این ۲ خانم هیچ نسبت فامیلی و یا آشناییتی با بنده نداشته و ما در این بخش بر اساس تخصص، توانمندی و تجربه از بانوان استفاده خواهیم کرد.
 
عبدالرضا موسوی مدیر عامل شرکت هواپیمایی زاگرس در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه استفاده از بانوان در کادر پروازی بر اساس تخصص و تجربه انجام می‌شود خانم‌ها نشاط جهانداری و فیروز فیروزی به عنوان کادری متخصص و با تجربه چندین سال است در بخش هوایی فعالیت می‌کنند و جهانداری تا به امروز چندین پرواز را با موفقیت انجام داده است.
 
جزئیات نخستین پرواز داخلی توسط دو خلبان خانم
او اظهار کرد: خانم جهانداری روز گذشته اولین پرواز رفت و برگشت خود را در مسیر تهران مشهد با ۱۶۰ مسافر به عنوان خلبان اول انجام داده و ما به دلیل تخص و توانمندی این افراد آن‌ها را برای پرواز انتخاب کرده‌ایم.


موسوی توضیح داد: در شرکت هواپیمایی زاگرس ۵ خلبان خانم حضور دارند و خانم جهانداری بعد از گذراندن دوره‌های تخصصی و پروازی موفق خود به عنوان خلبان یک  و کاپیتان انتخاب شده و خلبان دوم هم خانم فروز فیروزی در ۲ سال گذشته پرواز‌های بسیار موفقی داشته است.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی زاگرس با بیان اینکه در صورت موفقیت در پرواز‌های داخلی از این بانوان در پرواز‌های بین المللی هم استفاده خواهد شد گفت: این ۲ خانم هیچ نسبت فامیلی و یا آشناییتی با بنده نداشته و ما در این بخش بر اساس تخصص، توانمندی و تجربه از بانوان استفاده خواهیم کرد.

او با اشاره به اینکه در روز زن تمام کادر پروازی و کرور را در اختیار بانوان قرار خواهیم داد گفت: اعتماد به بانوان بر اساس توانمندی آن‌ها خواهد بود و ما در بخش مدیریتی به دلیل توانمندی بالای بانوان از تمامی بانوان با تجربه و متخصص استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است امروز خانم نشاط جهانداری به همراه خانم فیروز فیروزی اولین پرواز تهران مشهد را با ۱۷۱ مسافر در مسیر مشهد- تهران و ۱۶۰ مسافر در مسیر تهران- مشهد را با موفقیت انجام دادند.

انتهای پیام/

نخستین پرواز موفقیت آمیز بانوان در پرواز داخلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۵:۴۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
یه همچین موردی توی لوفتهانزا هم هست البته با هواپیمای A380 و خیلی خوبه که خانم ها هم پا به عرصه هوانوردی در بحث خلبانی بزارن
-
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
لابد بچه پولدارن
Iran (Islamic Republic of)
عبدالعلی
۱۳:۱۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
چه ربطی دارد چه پولدار چه بی پول صحبت توانمندی طرف است .به موقع اتفاقات دراسمان این تجربه وهوش وکارایی طرف است که بکارش می اید. ما دوست عزیزعادت کردهایم .به چای باریکی که رسیدیم به پول وصلش کنیم ..چه زن چه مرد فرقی ندارند.توانمدی شرط است وبس..
آخرین اخبار