مدیریت بحران در قروه وارد عمل شد

رئیس آموزش و پرورش قروه گفت: در این شهرستان از مجموع ۱۹۰ فضای آموزشی وضعیت ۱۴ مدرسه به مدیریت بحران معرفی شده‌اند که از این تعداد برای ۶ مدرسه دستور تخلیه فوری داده شده و هشت مدرسه هم قابل استفاده مشروط است.

مدیریت بحران در قروه وارد عمل شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، جعفر عبدالملکی روز سه‌شنبه در جریان آغاز عملیات ساخت یک مدرسه در قروه اظهار داشت: نوسازی و مقاوم سازی ۲ مدرسه دیگر هم در این شهرستان آغاز شده که برای مقاوم سازی مدرسه روستای دوسر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و برای مدرسه ۱۷ شهریور هم ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

او افزود: عملیات ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک دانش قروه با پیش بینی اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال در راستای توسعه فضا‌های آموزشی آغاز شد.

او یادآور شد: این مدرسه با یک هزار و ۷۹۶ مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت هفت هزار و ۱۷۶ مترمربع وبا ۱۲ کلاس درس ویژه مقطع ابتدایی ساخته می‌شود.

عبدالملکی افزود: برای ساخت این مدرسه اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و شهرستانی برآوردتخصیص یافته که امید می‌رود تا مهرماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

او ایمنی دانش آموزان در مدارس را یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش دانست و گفت: در سال جاری تعداد ۲۲ هزار و ۸۸۳ دانش آموز در ۹۷۳ کلاس درس مشغول تحصیل هستند.

مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک دانش قروه با حضور مدیرکل نوسازی مدارس، کردستان، رئیس خیرین مدرسه ساز کردستان، نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/ز

مدارس قروه به دست مدیریت بحران افتاد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.