پلاک کوبی ۵۵۰۰ دام سبک و سنگین در کاشان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان گفت:پلاک کوبی ۵۵۰۰ دام سبک و سنگین در کاشان برای هویت گذاری و سرشماری دام های کاشان صورت گرفته است تا زمینه قاچاق کالا در این حوزه کاهش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،عباسعلی قپانی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان کاشان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مهمترین مولفه‌های دستیابی به اقتصاد مقاومتی جلوگیری از قاچاق کالاست، اظهار داشت: جلوگیری از قاچاق کالا سبب رونق تولید در کشور و به دنبال آن موجب دستیابی به اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب می‌شود.

او با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات اقتصاد کشور قاچاق کالا و ارز است، ابراز داشت: قاچاق کالا و ارز علاوه بر مشکلات اقتصادی در بین آحاد جامعه باعث کم شدن رونق تولید و افزایش بیکاری در واحد‌های تولیدی-صنعتی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان کاشان با ابراز نگرانی از ازدیاد واحد‌های عرضه و فروش محصولات دخانی مثل سیگار، توتون، تنباکو و قلیان در سطح شهرستان تصریح کرد: لازم است دستگاه‌های اجرایی ذی ربط همانند معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتاق اصناف درباره این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

او همچنین از پلاک کوبی ۵۵۰۰ دام سبک و سنگین در کاشان خبر داد و افزود: این اقدام برای هویت گذاری و سرشماری دام‌های کاشان صورت گرفته است تا زمینه قاچاق کالا در این حوزه کاهش یابد.


قپانی پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مراکز عرضه و فروش غیر قانونی دارو‌های گیاهی در سطح شهرستان کاشان اظهار داشت: دستگاه‌های متولی این موضوع برای ساماندهی، نظارت و همچنین برخورد با متخلفین در این حوزه که ارتباط مستقیمی با سلامت جامعه دارد باید هر چه زودتر اقدامات لازم را انجام دهند.

او از ابلاغ آیین نامه فرایند استخراج «رمز ارزها» مصوب هیئت وزیران در تاریخ ۱۳ مرداد سال جاری خبر داد و تصریح کرد:متقاضیان استخراج «رمز ارزها» لازم است طی روند قانونی نسبت به اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام کنند.

انتهای پیام/م

 

جلوگیری از قاچاق کالا سبب رونق تولید در کشور می شود

برچسب ها: قاچاق ، دامپزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.