بسته اخبار حوادث قم در ۲۳ مهرماه ۹۸؛

جیب‌بر حرفه‌ای در چنگ قانون / مامور وظیفه شناس کیف ۳۰ میلیون ریالی را به صاحبش داد

مهم‌ترین حوادث خبری استان قم، امروز سه شنبه ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ را در این بسته دنبال کنید.

جیب‌بر حرفه‌ای در چنگ قانون / مامور وظیفه شناس کیف ۳۰ میلیون ریالی را به صاحیش دادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سرهنگ مراد حسین جعفریان،فرمانده انتظامی شهرستان قم اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت جیب‌بری در قم، با اعلام موضوع به واحد‌های گشت انتظامی موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

او تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه مأموران فرماندهی انتظامی معصومیه موفق به شناسایی و دستگیری متهم به همراه اموال مکشوفه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم عنوان کرد: نامبرده پس از انتقال به یگان طی تحقیقات صورت گرفته به سرقت‌های متعدد جیب‌بری از زائران و همشهریان اعتراف کرد.

سرهنگ جعفریان به ۵ فقره سابقه کیفری اعتیاد و سرقت متهم، گفت: در نهایت نامبرده به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

 

مامور وظیفه شناس کیف ۳۰ میلیون ریالی را به صاحبش داد


سردار عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان قم یکی از عوامل افزایش احساس رضایتمندی و اعتماد مردم به نیروی انتظامی را صحت عمل کارکنان این نیرو دانست و اظهار کرد: دو نفر از مأموران کلانتری ۱۳ حین گشت زنی، یک عدد کیف دستی بلاصاحب حاوی کارت عابر بانک به همراه رمز آن و یک عدد گوشی تلفن همراه به ارزش ۲۰ میلیون ریال را مشاهده می‌کنند.

او تصریح کرد: در ادامه صاحب کیف شناسایی و نامبرده در مواجهه با مأموران ضمن قدردانی اذعان داشت، کارت عابر بانک وی حاوی ۳۰ میلیون ریال بوده است.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: همشهریان می‌توانند هرگونه انتقاد، شکایت، پیشنهاد و یا تقدیر و تشکر از کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.